نیتروژن | طراحی و ساخت پالت:

گاز نیتروژن، نوعی گاز صنعتی است که از طریق تقطیر جزء به جزء هوای مایع به تولید می‌رسد و در سیلندر‌های خاکستری رنگ به فروش می رسد. ساخت پالت های گاز حمل سیلندر یا پالت گاز حمل کپسول گاز با اتصالات و رامپ تمام استیل با تست نشتی 150 تا 300 بار در سیلندرهایی باحجم 40 ، 50 و 80 لیتری در سایز های پالت 4 تایی، 6 تایی، 9 تایی، 12 تایی، 16 تایی، 24تایی و 36 تایی و… به صورت افقی و عمودی مطابق با سفارش و نیاز مشتریان انجام می شود.

جهت دریافت اطلاعات و قیمت پالت نیتروژن، خرید پالت گاز نیتروژن، پالت کپسول نیتروژن، باندل سیلندر  نیتروژن، پالت سیلندر نیتروژن، باندل گاز نیتروژن می توانید با واحد بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330 تماس حاصل فرمایید.

پالت گاز نیتروژن | پالت کپسول نیتروژن | باندل سیلندر نیتروژن | پالت سیلندر نیتروژن | باندل گاز نیتروژن

نیتروژن برای زندگی روی کره زمین ضروری است. این عنصر در همه سیستم های زنده یافت می شود. نیتروژن یک گاز غیرفلزی، دو اتمی، بی‌ اثر، بی‌ رنگ، بی‌ مزه و بی‌ بو می‌باشد که 78% جو زمین را در برگرفته است و عنصر اصلی در بافت‌ های زنده می‌ باشد. گاز نیتروژن ترکیبات مهمی مانند: آمونیاک، اسید نیتریک و سیانیدها را شکل می‌ دهد. ترکیبات N2 در مواد آلی، مواد غذایی، کودها، مواد منفجره و سموم موجود است. نیتروژن برای زندگی بسیار حائر اهمیت می باشد اما مقدار زیاد آن برای محیط زیست بسیار مضر می باشد.

نیتروژن پنجمین عنصر فراوان که در جهان شناخته شده است که طبق گفته آزمایشگاه ملی لوس آلاموس گاز نیتروژن 78 درصد از هوای زمین را تشکیل می دهد. از طرف دیگر، جو مریخ تنها 2.6 درصد ازت می باشد. عمده کاربرد این گاز در ایجاد اتمسفر بی‌اثر، در رآکتورها و صنایع لامپ سازی می‌ باشد. همچنین به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ ترین گازها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده وسیع قرار می‌ گیرد. شرکت تولیدی و ماشین سازی اردستان در زمینه ساخت و تولید انواع پالت و باندل گاز نیتروژن در حجم های متفاوت، متناسب با نیاز مشتریان فعال می باشد.

نکات ایمنی پالت گاز نیتروژن | پالت کپسول نیتروژن | باندل سیلندر  نیتروژن | پالت سیلندر نیتروژن | باندل گاز نیتروژن:

به دلیل بی بو و بی رنگ بودن نیتروژن مایع، تشخیص این موقعیت بسیار دشوار است. به همین دلیل است که حین کار با LN2، و در غلظت های بالا امکان خفگی وجود دارد و نباید آن را تنفس کرد. کار با نیتروژن مایع خطرات فیزیکی و فیزیولوژیکی بسیاری را به همراه دارد. هنگام استفاده از پالت گاز نیتروژن استفاده از تجهیزات تقلیل فشار الزامیست و باید پس از هر بار مصرف شیر پالت حتما بسته شود.

خرید سیلندر | کپسول متان و قیمت گاز متان :

محاسبه قیمت منوط بر درخواست مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پالت گاز نیتروژن، پالت کپسول نیتروژن، باندل سیلندر نیتروژن، پالت سیلندر نیتروژن، باندل گاز نیتروژن با واحد فروش و بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 0313863330 تماس حاصل فرمایید.

 

پالتپالت گاز نیتروژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

74 − = 69