پالت گاز میکس تنفسی | طراحی و ساخت:

کپسول‌ های غواصی باید سبک باشند پس در ساخت آن ها از آلومینیوم استفاده می شود و برای کاهش وزن این سیلندرها، از آلیاژی استفاده می شود که وزن کمتری داشته باشند. برای شارژ کردن این سیلندرها، باید یکسری کنترل‌ ها و بازید‌های خیلی مهم صورت گیرد؛ مثل چک کردن شیرهای مخصوص تعبیه شده روی سیلندر.

همچنین برای شارژ سیلندر، با دو آزمون و تست مورد بررسی قرار می گیرد؛ بازرسی دوره‌ ای سیلندر‌ها و بازرسی دوره ‌ای رگلاتور‌ها.

جهت دریافت اطلاعات و قیمت پالت میکس، خرید پالت گاز میکس، پالت کپسول گاز میکس تنفسی، باندل سیلندر گاز میکس، پالت سیلندر، باندل مخلوط گازی می توانید با واحد بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330 تماس حاصل فرمایید.

پالت گاز میکس | پالت کپسول میکس | باندل سیلندر | پالت سیلندر مخلوط گازی | باندل گاز میکس

برای کپسول غواصی از ترکیب گاز هلیوم، نیتروژن و اکسیژن استفاده می شود که نام تجاری آن تریمیکس (Trimix) است. همچنین برای غواصی‌ های عمیق و طولانی مدت، از ترکیب دو گاز اکسیژن و هلیوم استفاده می‌شود؛ که با نام تجاری هلیوکس (Heliox) شناخته می‌شود. این گاز حاوی 20 درصد اکسیژن همراه با 80 درصد هلیوم است،که علاوه بر آن برای بیماران تنفسی نیز کاربرد دارد.

این ترکیب سبک بوده و خطرات نیتروژن را برای غواص ایجاد نخواهد کرد. در مخازن غواصی، به این دلیل که برای اولین بار در کپسول‌ های غواصی، هوا مورد استفاده قرار گرفت، این هوا حاوی 20 درصد اکسیژن و 80 درصد نیتروژن می باشد؛ که استفاده و به کارگیری نیتروژن در کپسول غواصی مشکلاتی را به همراه دارد. یکی از این مشکلات پیش آمده به دلیل وجود نیتروژن درکپسول غواصی؛ ایجاد حالت سر‌خوشی و یا مستی برای غواص می باشد! زیرا نیتروژن در استفاده طولانی مدت؛ می‌تواند حالتی مستی را در انسان به وجود آورد که این حالت می تواند قدرت تشخیص غواص در ارتباط با خطرات احتمالی را از وی بگیرد.

برای غواصانی که در عمق زیاد شنا می‌‎کنند، ممکن است این نیتروژن در خون آنها حل شود؛ (به دلیل فشار زیاد آب در اعماق) از این جهت باید سطح فشار را از بین ببرد، تا نیتروژن از خون خارج شود. اما در اینجا این خطر وجود دارد که نیتروژن به سرعت از خون خارج شده و حباب‌ هایی را در جریان خون به وجود می آورد، که این اتفاق بسیار خطرناک است؛ زیرا موجب انسداد و بسته شدن رگ‌ها می‌شود. ترکیب هلیوکس به دلیل به کارگیری درصد زیادی هلیوم، گران است و برای استفاده در اعماق زیاد ضروری است. اما برای غواصی در عمق کمتر می‌توان از ترکیب و مخلوط تریمیکس که ارزان‌ تر است؛ می توان استفاده کرد. تعیین میزان هلیوم محلول داخل سیلندر غواصان، ارتباط مستقیمی با میزان عمق آب دارد. یعنی در اعماق بیشتر، باید نسبت نیتروژن به هلیوم کمتر شود و یا برعکس.

تیم حرفه ای و تخصصی شرکت گاز اردستان با تکیه بر دانش فنی و مهندسی خود در زمینه گاز های طبی، صنعتی، آزمایشگاهی و کالیبراسیون قادر به تولید گاز میکس هلیوکس یا گاز میکس تنفسی با استفاده از روش های گراویمتری (وزنی) با استفاده از گاز های گرید بالا از جمله هلیوم وارداتی گرید 5.2 و اکسیژن طبی می باشد. 

نکات ایمنی پالت گازهلیوکس | پالت کپسول هلیوکس | باندل سیلندر هلیوکس | پالت سیلندر هلیوکس | باندل گاز هلیوکس:

نحوه ی انبارش، تخلیه و بارگیری این سیلندرها فوق العاده مهم می باشد. کاهش فشار، می تواند نشانه ی وجود نشتی باشد، از همین جهت لوله ها و اتصالات را بازبينی کنيد و محل اتصالات را در چند نوبت با کف صابون کنترل کنید. پس از پایان کار؛ شیر بالای سیلندر را ببندید. همچنین برای جلوگیری از آسیب فیزیکی، سیلندر باید به صورت عمودی نصب شوند. در جابه جایی سیلندرها مراقب باشید، زیرا سیلندر گاز میکس نباید غلطانده شود.

خرید پالت سیلندر | کپسول هلیوکس و قیمت گاز میکس تنفسی :

محاسبه قیمت منوط بر درخواست مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پالت گاز هلیوکس، پالت کپسول میکس تنفسی، باندل سیلندر هلیوکس، پالت سیلندر میکس تنفسی، باندل گاز هلیوکس با واحد فروش و بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330 تماس حاصل فرمایید.

پالتپالت گاز میکس تنفسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 2