پالت گاز اکسیژن

 پالت های اکسیژن | طراحی و ساخت:

پالت استوانه ای گاز از جنس استیل با پوشش رنگ پودری است. دارای کانال های لیفتراک دو طرفه کاملا محصور است. مجموعه های زنجیره ای اختیاری را می توان برای یک وسیله محدودیت اضافی اضافه کرد. ساخت پالتهای گاز حمل سیلندر یا پالت های گاز حمل کپسول گاز با اتصالات و رامپ تمام استیل با تست نشتی 150 تا 300 بار در حجم سیلندر های 40 و 80 لیتری در سایز های پالت 4 تایی، 6 تایی، 9 تایی، 12 تایی، 16 تایی، 24تایی، 36 تایی و… به صورت افقی و عمودی مطابق با سفارش و نیاز مشتریان انجام می شود.

پالت گاز اکسیژن

جهت دریافت اطلاعات و قیمت پالت اکسیژن، خرید پالت گاز اکسیژن، پالت کپسول اکسیژن، باندل سیلندر اکسیژن، پالت سیلندر O2، باندل گاز اکسیژن می توانید با واحد بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330 تماس حاصل فرمایید.

پالت گاز اکسیژن | پالت کپسول اکسیژن | باندل سیلندر O2 | پالت سیلندر اکسیژن | باندل گاز اکسیژن

یکی از مهم ترین و فراوان ترین عنصر ها در طبیعت اکسیژن است. گاز اکسیژن در فراینده سوختن بسیار حائز اهمیت است. بیشترین جرم تشکیل دهنده موجودات زنده را اکسیژن تشکیل می دهد چون بدن جانداران از آب تشکیل شده است. در بیمارستان ها و صنایع جوشکاری مصرف بالای اکسیژن باعث شده است که مصرف کنندگان به پالت کپسول اکسیژن نیاز پیدا کنند که از شارژ زیاد سیلندر ها و جابجایی سخت جلوگیری به عمل آورند.

استفاده از پالت کپسول اکسیژن منجر به استفاده آسان تر خواهد بود. در زمان شارژ جابجایی پالت توسط لیفتراک انجام خواهد شد و این موضوع عنوان خواهد شد که سیلندر های شما در پالت باز نشده و به همان صورت مجددا شارژ و تحویل مشتری خواهد شد.

شرکت تولیدی و ماشین سازی اردستان در زمینه ساخت و تولید انواع پالتهای و باندل گاز اکسیژن در حجم های متفاوت، متناسب با نیاز مشتریان فعال می باشد.

نکات ایمنی پالت گاز اکسیژن | پالت کپسول اکسیژن صنعتی | باندل سیلندر O2 | پالت سیلندر اکسیژن طبی | باندل گاز O2:

کاهش فشار می تواند نشانه ی وجود نشتی باشد. از همین رو لوله ها و اتصالات را بازبينی کنيد و محل اتصالات را در چند نوبت با کف صابون کنترل کنید. پس از پایان عملیات نشت گیری، شیر بالای سیلندر را ببندید و برای جلوگیری از آسیب فیزیکی، به صورت عمودی نصب کنید. سیلندر گاز اکسیژن نباید غلطانده شود و می بایست از بارگیری گاز اکسیژن در کنار گازهای آتش زا مانند گاز هیدروژن، گاز متان و سایر هیدروکربن ها خودداری کرد و در برخورد با سیلندرهای گاز اکسیژن نهایت دقت را به عمل آورد و به هیچ وجه با دست و یا دستکش آلوده به روغن، به این سیلندرها نزدیک نشوید.

خرید پالت سیلندر | اکسیژن و قیمت گاز اکسیژن :

محاسبه قیمت منوط به درخواست مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پالتهای گاز اکسیژن، پالت کپسول اکسیژن، باندل سیلندر اکسیژن، پالت سیلندر O2، باندل گاز اکسیژن با واحد فروش و بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330 تماس حاصل فرمایید.

پالتپالت گاز اکسیژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53 + = 54