پالت هیدروژن | طراحی و ساخت:

ساخت پالت های گاز هیدروژن یا پالت گاز حمل سیلندر گاز با اتصالات و رامپ تمام استیل با تست نشتی 150 تا 300 بار در حجم های 40، 50 و 80 لیتر در سایز های پالت 4 تایی، پالت 6 تایی، پالت 9 تایی، پالت 12 تایی، پالت 16 تایی، پالت 24تایی، پالت 36 تایی و… به صورت افقی و عمودی مطابق با نیاز مشتریان انجام می شود. سیلندر های گاز هیدروژن به رنگ قرمز به فروش میرسد. این گاز بدلیل آتش زا بودن، دارای شیر چپ گرد (معمولا DIN1 و BS4) استفاده می شود.

جهت دریافت اطلاعات و قیمت پالت هیدروژن، خرید پالت گاز هیدروژن، پالت کپسول هیدروژن، باندل سیلندر هیدروژن، پالت سیلندر H2، باندل گاز هیدروژن می توانید با واحد بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330 تماس حاصل فرمایید.

پالتهای گاز هیدروژن، پالتهای کپسول هیدروژن، باندل سیلندر H2، پالت سیلندر H2، باندل گاز هیدروژن :

هیدروژن ماده ای ست که ساده ترین عضو خانواده عناصر شیمیایی و  فراوان ترین عنصر جهان است. اما تنها حدود 0.14 درصد پوسته زمین را تشکیل می دهد. اتم هیدروژن هسته ای دارد که از پروتون حامل یک واحد بار الکتریکی مثبت تشکیل شده است. یک الکترون که دارای یک بار الکتریکی منفی است، با این هسته نیز همراه است.  هیدروژن با کمپرسورهای روغنی درون سیلندر پر می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم هیدروژن آتش‌گیری آن در هوا است که به سبب همین امر شرایط عملی ویژه بر روی این گاز اعمال میشود تا از مخلوط شدن ناخواسته آن با هوا جلوگیری شود. مخلوط گاز هیدروژن با هوا قابل‌انفجار است و شعله‌ی آن اغلب قابل‌مشاهده نیست. یکی از موارد مهم در تعیین قیمت گاز هیدروژن غلظت این گاز می باشد و هیدروژن با خلوص 99.999%و 99.9999%به‌عنوان گریدهای آزمایشگاهی در سیلندرهای ۱۰، ۲۰، ۴۰ و ۵۰ لیتری شارژ می‌شود. گاز هیدروژن در پتروشیمی، صنعت فلز، صنعت شیشه، نیروگاه ها، مخابرات، خودروسازی و… کاربرد فراوانی دارد. شرکت تولیدی و ماشین سازی اردستان در زمینه ساخت و تولید انواع پالت ها و باندل گاز هیدروژن در حجم های متفاوت متناسب با نیاز مشتریان فعال می باشد.

نکات ایمنی پالتهای  گاز هیدروژن ، پالتهای کپسول هیدروژن، باندل سیلندر H2، پالت سیلندر هیدروژن، باندل گاز H2 :

حمل و نقل گاز هیدروژن و سیلندر هیدروژن در کنار گاز های اکسیژن و نیتروس اکساید ممنوع می باشد.کاهش فشار می تواند نشانه ي وجود نشتی باشد و  لوله ها و اتصال ها را بازبينی کنيد و محل اتصال ها در چند نوبت با کف صابون کنترل شوند. پس از پایان استفاده شیر بالای سیلندر را ببندید و برای جلوگیری از آسیب فیزیکی ̨باید به صورت عمودی نصب شوند. سیلندر گاز هیدروژن نباید غلطانده شود. جرقه ناشی از وسایل الکتریکی و الکتریسیته ساکن، شعله و وسایل داغ از منابع احتراق هستند که می‌بایست از محل کار با سیلندرهای هیدروژن دور نگه‌ داشته شوند.

خرید پالت سیلندر | کپسول هیدروژن و قیمت گاز هیدروژن :

محاسبه قیمت منوط بر درخواست مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پالتهای هیدروژن ،پالتهای کپسول هیدروژن، باندل سیلندر هیدروژن، پالت سیلندر H2، باندل گاز هیدروژن با واحد فروش و بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330 تماس حاصل فرمایید.

 

پالتپالت گاز هیدروژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

78 + = 80