طراحی و ساخت پالت استیلن:

گاز استیلن یک گاز اشتعال زا می باشد که در بازه های مختلف غلظت می سوزد. استیلن به‌صورت تجارتی در سیلندر‌های زرد همراه استون عرضه می‌شود. ساخت پالت های گاز حمل سیلندر یا پالت گاز حمل کپسول گاز با اتصالات و رامپ تمام استیل با تست نشتی 150 تا 300 بار در سیلندرهایی باحجم 40 , 50  و80 لیتری  در سایز های پالت 4 تایی ، 6 تایی ، 9 تایی ، 12 تایی ، 16 تایی ،  24تایی ، 36 تایی و… به صورت افقی و عمودی مطابق با سفارش و نیاز مشتریان انجام می شود. سیلندر های گاز استیلن بدلیل آتش زا بودن دارای شیر چپ گرد معمولا DIN1 و BS4 استفاده می شود.

جهت دریافت اطلاعات و قیمت پالت استیلن ، خرید پالت گاز استیلن ، پالت کپسول استیلن ، باندل سیلندر استیلن ، پالت سیلندر C2H2 ، باندل گاز استیلن می توانید با واحد بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان تماس حاصل فرمایید.

پالت گاز استیلن | پالت کپسول استیلن | باندل سیلندر استیلن | پالت سیلندر استیلن | باندل گاز استیلن

گاز استیلن، یا گاز اتین کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی آلکین‌ های هیدروکربنی است که از دو اتم هیدروژن و دو اتم کربن که باهم پیوند سه‌ گانه دارند تشکیل شده است و به خاطر وجود این پیوند سه‌گانه، استیلن جزو مواد شیمیایی اشباع ‌نشده شناخته می‌شود. استیلن خالص، گازی بی رنگ با بوی مطبوع است که  از کاربید کلسیم تهیه می شود، معمولاً آثاری از فسفین دارد که بوی نامطبوع سیر ایجاد می کند. با آزاد كردن گرما، استیلن می تواند به عناصر آن تجزیه شود. مخلوط هوا و استیلن در محدوده وسیعی قابل انفجار است. از حدود 2.5 تا حدود 12.5 درصد استیلن در هوا، در اثر سوختن گاز استیلن، نور سفید رنگ تولید می کند. استیلن خالص تحت فشار بیش از 15 پوند در اینچ مربع یا به صورت مایع و یا به صورت جامد به شدت منفجر می شود.

استیلن در صنعت، از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. به ‌عنوان ماده اولیه و پیش ماده در سنتز و تهیه مواد شیمیایی مختلف مورد نیاز می‌ باشد. روش مرسوم تولید استیلن، تماس کاربید کلسیم با آب است این کار در ژنراتورهای مخصوصی صورت می‌گیرد. دمای شعله استیلن نسبت به اتیلن واتان بالاتر است. و تقریباً ۸۰ درصد استیلن تولید شده برای ترکیبات شیمیایی و ۲۰ درصد برای تولید اکسی استیلن در جوشکاری و برش فلزات استفاده می‌شود. برای پیشگیری از تجزیه استیلن و خطر انفجار در این فشار بالا لازم است که فضای داخل کپسول را از مواد متخلخل پرکرده و علاوه بر آن استیلن را در مایعی حل نمایند.

برای این منظور از استون استفاده می‌شود زیرا مایع استون، استیلن را به مقدار زیادی در خود حل می‌نماید. یک لیتر استون قادر است که در درجه حرارت 15 درجه سانتی گراد و فشار یک بار به ‌اندازه 25 لیتر استیلن را در خود حل کرده و خاصیت دیگر آن این است که متناسب با افزایش فشار مقدار بیشتری استیلن را در خود حل می‌نماید . گاز استیلن در صنایع مختلف نظیر روشنایی قابل حمل برای کارگران معدن و انواع مختلف روشنایی و لامپ ها، جوشکاری و برشکاری، تولید مواد شیمیایی و … کاربرد دارد. شرکت تولیدی و ماشین سازی اردستان در زمینه ساخت و تولید انواع پالت های و باندل گاز استلین در حجم های متفاوت متناسب با نیاز مشتریان فعال می باشد.

نکات ایمنی پالت استیلن | پالت کپسول استیلن | باندل سیلندر  C2H2 | پالت سیلندر استیلن | باندل گاز C2H2:

هنگام استفاده از پالت گاز استیلن استفاده از تجهیزات تقلیل فشار الزامیست و باید پس از هربار مصرف، شیر پالت حتما بسته شود. مخازن نگهداری استیلن خلوص بالا، باید در مکانی خنک و همچنین دارای تهویه مناسب و به دور از هرگونه مواد قلیایی و اسیدی قرار گیرد. سیلندرهای استیلن حتما باید دارای کلاهک باشد و در محل خود ثابت گردد.

بعد از خالی شدن سیلندر و یا مخازن نگهداری CO2 آنها را باید در مکانی خنک، دارای تهویه مناسب و به‌ دور از هرگونه مواد قلیایی و اسید قرار داد.

نکته: سیلندر گاز دی اکسید کربن نباید غلطانده شود.

خرید پالت سیلندر | کپسول استیلن و قیمت گاز C2H2:

محاسبه قیمت منوط بر درخواست مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پالت گاز استیلن، پالت کپسول استیلن، باندل سیلندر استیلن، پالت سیلندر C2H2، باندل گاز استیلن با واحد فروش و بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان تماس حاصل فرمایید.

واحد بازرگانی: 03133863330

پالتپالت گاز استیلن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 − = 61