طراحی و ساخت پالت های گاز آرگون:

ساخت پالت های گاز آرگون و پالت های گاز حمل سیلندر با اتصالات و رامپ تمام استیل با تست نشتی 150 تا 300 بار در حجم سیلندرهای 40 ، 50  و 80 لیتری در سایز های پالت 4 تایی ،  6 تایی ، 9 تایی ، 12 تایی ، 16 تایی ، 24 تایی و 36 تایی و… به صورت افقی و عمودی مطابق با سفارش و نیاز مشتریان انجام می شود. نوع اتصالت پالت به صورت جوشی و فیتینگی بنا به در خواست مشتریان طراحی و تامین می شود.

جهت دریافت اطلاعات و قیمت پالت آرگون، خرید پالت آرگون، پالت کپسول آرگون، باندل سیلندر آرگون، پالت سیلندر Ar، باندل آرگون می توانید با واحد بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان تماس حاصل فرمایید.

پالت کاز آرگون

پالت آرگون، پالت کپسول آرگون | باندل سیلندر CO2 | پالت سیلندر آرگون | باندل گاز آرگون

گاز ارگون یک گاز بی اثر در دماهای بالا، نجیب و بهترین جایگزین برای نیتروژن است. معمولاً سیلندر های این گاز به رنگ آبی و یا سبز هستند. از پرکاربردترین مخلوط های گازی، ترکیب آرگون و متان که به نام (P10)، ترکیب گاز ارگون و گاز دی اکسید کربن به نام کورگون (CORGON) و یا مخلوط گاز ارگون و گاز نیتروژن به نام (NORGON) به فروش می رسد. این موضوع نیز حائز اهمیت است که خلوص گازها تا گرید 4.5 کاربرد صنعتی داشته و گریدهای بالاتر در آزمایشگاه‌ ها و پزشکی استفاده می‌ شوند. شرکت تولیدی و ماشین سازی اردستان در زمینه ساخت و تولید انواع پالتها و باندل گاز ارگون در حجم های متفاوت متناسب با نیاز مشتریان فعال می باشد.

نکات ایمنی پالت آرگون | باندل سیلندر آرگون | پالت سیلندر آرگون | باندل گازآرگون:

کاهش فشار می تواند نشانه ی وجود نشتی باشد، برای پیدا کردن محل نشتی لوله ها و اتصالات را بازبينی کرده و محل اتصالات را در چند نوبت با کف صابون کنترل شوند. پس از پایان استفاده از پالت؛ شیر بالای سیلندر را ببندید و برای جلوگیری از آسیب فیزیکی، سیلندر ها ̨باید به صورت عمودی نصب شوند. همچنین از غلطاندن سیلندر گاز ارگون جلوگیری شود .

خرید پالت سیلندر | کپسول آرگون و قیمت گاز ارگون:

محاسبه قیمت منوط بر درخواست مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پالت آرگون، پالت کپسول ارگون، باندل سیلندر آرگون، پالت سیلندر Ar، باندل آرگون با واحد فروش و بازرگانی شرکت گازهای طبی و صنعتی اردستان به شماره 03133863330  تماس حاصل فرمایید.

پالتپالت گاز آرگون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

88 − = 83